On definition characteristics of organizational learning in schools

Logo poskytovatele
Autoři

POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka LAZAROVÁ Bohumíra NOVOTNÝ Petr SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Does Leadership Matter? Implications for leadership development and the school as a learning organisation.
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school; leadership; organisational learning
Popis Text představuje teoretický výsledek úvodní etapy výzkumného projektu s názvem vedení v procesu organizační učení ve školách. Analýza je zaměřena na to, jak jsou procesy organizačního učení obecně definovány a rozvíjeny a co je známo o realitě organizačního učení ve školách. Autoři také usilují o definování známky organizačního učení jako o další krok směrem k integrativní teorie organizačního učení a z této pozice komentují možná specifika školní praxe.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.