Podpora reflektivního praktika: rozvíjení reflektivních kompetencí

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JANÍK Tomáš PÍŠOVÁ Michaela SLAVÍK Jan MINAŘÍKOVÁ Eva

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou diskutována teoretická východiska podpory učitelů v jejich profesním rozvoji. Pozornost je věnována supervizi, mentoringu, koučování, kolaborativnímu akčnímu výzkumu a hospitacím. V návaznosti na předchozí výklad postupujeme k rozboru potenciálu videa jako nástroje podporujícího rozvíjení reflektivních kompetencí. Ve stručnosti analyzujeme přínosy, resp. argumenty pro využití videa v učitelském vzdělávání (video jako prostředek pozvolného uvádění do komplexity výuky, video jako přídavná kapacita, video jako prostředek rozvíjení profesního jazyka).
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.