Zkušenostně reflektivní učení a komfortní zóna
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Pedagogická orientace: odborný čvrtletník a zpravodaj České pedagogické společnosti |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_3_ZkusenostneReflektivniUceni_Nehyba.pdf |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | experiential reflective learning comfort zone Kurt Lewin’s theory of personality; experiential learning |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Článek pojednává o problematice zkušenostně reflektivního učení. Předně sevzaměřuje v této problematice na diskuzi týkající se konceptu komfortní zóny. Překračuje obvyklý rámec tuzemského vymezení konceptu komfortní zóny a reflektuje jej z pohledu zkušenostně reflektivního učení ve světě. Na závěr poukazuje na možné paralely konceptu komfortní zóny a teorií Lewina. Celkově se článek soustřeďuje na témata, která pomáhají rozšířit a prohloubit pohled na problematiku komfortní zóny. |
| Související projekty: |