Příběh a jeho využití ve výuce. Jak učit pomocí příběhu? Snadno!

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Přírodovědeckou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KOBÍKOVÁ Zuzana

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Učit se učit
Fakulta / Pracoviště MU

Přírodovědecká fakulta

Citace
www http://www.ucitseucit.cz/clanky/umeni-ucit/49-jak-uit-pomoci-pibhu-snadno
Klíčová slova teaching methods, story, teacher education, physics, Ondrej Pribyl, science
Popis Příběh. To slovo má v sobě příslib, protože nás plní očekáváním. Když jej posloucháme nebo čteme, představujeme si jej v obrazech naší fantazie. Dobré příběhy si snadno pamatujeme a rádi je vyprávíme druhým. A právě proto může také učitel přírodních věd, pomocí příběhu své studenty mnoho naučit: Mysl studentů dobrý příběh zaměstná na plný úvazek. A díky tomu, že popisuje kontinuální děj, v budoucnu si jej výborně vybavují a jsou schopni vyprávět ho druhým.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.