Bc. Magdaléna Bohuslavová
odborná pracovnice – Katedra informačních studií a knihovnictví
korespondenční adresa:
Arna Nováka 1/1, 602 00 Brno
e‑mail: |
---|
Výuka
Vyučované předměty
Jaro 2026 na Filozofické fakultě
- Creativity learning and information literacy
- Evaluace akcí pořádaných v knihovnách i jinde
- Kreativní laboratoř
- Kulturní a kreativní odvětví: Otevřená dílna v knihovně jako místo podpory kreativity, digitálních kompetencí a komunity
- Moderování designových workshopů a základy facilitace
- Service Design: zákaznické zážitky, které překročí očekávání zákazníků
- Trendy v informačním vzdělávání: výzkum jako zdroj inovací
- Zimní škola: překračování hranic
Podzim 2025 na Filozofické fakultě
- AI revoluce: umělá inteligence jako příležitost i hrozba pro společnost
- Bakalářská práce
- Design Thinking: Jak nabízet žádoucí a úspěšné služby nebo řešit komplexní problémy
- DigCompEdu: Jak smysluplně rozvíjet digitální kompetence učitele i žáků
- Digitální kurátorství: Jak uchovávat digitální data paměťových institucí pro budoucí generace
- Komunitní kurátorství
- Komunitní kurátorství: odolné společenství jako křižovatka světů i křehká pouta
- Kulturní a kreativní odvětví: Otevřená dílna v knihovně jako místo podpory kreativity, digitálních kompetencí a komunity
- Kyberpříběhy: digitální dovednosti a vize
- Leadership, aneb vedení lidí (nejen) v knihovně
- Práce s daty: Jak porozumět světu dat a být strůjcem pokroku
- Prolegomena k oboru
- Státní závěrečná zkouška
Jaro 2025 na Filozofické fakultě
- Creativity learning and information literacy
- Evaluace akcí pořádaných v knihovnách i jinde
- Kreativní laboratoř
- Kulturní a kreativní odvětví: Otevřená dílna v knihovně jako místo podpory kreativity, digitálních kompetencí a komunity
- Moderování designových workshopů a základy facilitace
- Service Design: zákaznické zážitky, které překročí očekávání zákazníků
- Trendy v informačním vzdělávání: výzkum jako zdroj inovací
- Zimní škola: překračování hranic
Podzim 2024 na Filozofické fakultě
- AI revoluce: umělá inteligence jako příležitost i hrozba pro společnost
- Bakalářská práce
- Design Thinking: Jak nabízet žádoucí a úspěšné služby nebo řešit komplexní problémy
- DigCompEdu: Jak smysluplně rozvíjet digitální kompetence učitele i žáků
- Digitální kurátorství: Jak uchovávat digitální data paměťových institucí pro budoucí generace
- Komunitní kurátorství
- Komunitní kurátorství: odolné společenství jako křižovatka světů i křehká pouta
- Kulturní a kreativní odvětví: Otevřená dílna v knihovně jako místo podpory kreativity, digitálních kompetencí a komunity
- Kyberpříběhy: digitální dovednosti a vize
- Leadership, aneb vedení lidí (nejen) v knihovně
- Práce s daty: Jak porozumět světu dat a být strůjcem pokroku
- Prolegomena k oboru
- Státní závěrečná zkouška