Didaktický obraz ve školní výuce: žákovské hodnocení kvalit nonverbálních prvků v učebnicích

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JANKO Tomáš

Rok publikování 2012
Druh Popularizační texty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis I v současné době, kdy se ve školní výuce silně prosazují moderní vzdělávací technologie, představuje didaktický obraz klíčový nástroj pro rozvoj myšlení žáků. Obtížná nahraditelnost je dána jeho specifickými vlastnostmi a také přednostmi. Máme zde na mysli například univerzálnost či nezávislost na vnějších doplňcích apod. Jednou z hlavních úloh obrazu jako didaktického prostředku je přispívat k zintenzivńování vzdělávacího procesu. Je-li však obrazový materiál koncipován správným způsobem, dokážet toho jako didaktický prostředek mnohem více.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.