Inkluze ve vzdělávání optikou mezinárodních dokumentů

Autoři

LAZAROVÁ Bohumíra HLOUŠKOVÁ Lenka TRNKOVÁ Kateřina POL Milan

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis V tomto textu ukazujeme, jak se myšlenka inkluze ve vzdělávání a strategie její realizace objevuje ve vybraných mezinárodních dokumentech. Vycházíme z analýzy mezinárodních dokumentů, které považujeme za východisko úvah o inkluzi ve vzdělávání, neboť reflektují základní lidská práva ve druhé polovině 20. století. Dále vycházíme i z dokumentů strategické povahy, které jsou specificky zaměřené na inkluzi ve vzdělávání. Tento druhý typ dokumentů sledujeme od 90. let minulého století a snažíme se tak zachytit vývoj inkluze ve vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.