Žáci s Aspergerovým syndromem

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BAZALOVÁ Barbora

Rok publikování 2013
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V kapitole jsou představeni žáci s Aspergerovým syndromem, kteří jsou ve většině případů vzděláváni inkluzivně ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická východiska jsou doplněna ukázkami z praxe a postřehy autorky. Část kapitoly je věnována diagnostice. Dále je představeno dělení syndromu dle funkčnosti. Adaptace každého žáka s Aspergerovým syndromem ovlivňuje edukační proces, jak je popsáno v další části. Žáci s Aspergerovým syndromem ve většině případů dokáží s pomocí individuálního přístupu a podpory zvládnout školní docházku ve škole hlavního proudu a následně život v běžných podmínkách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.