Výzkum komponent a charakteristik kvality výuky cizího jazyka: Představení profilu průměrné výuky posuzovaných učitelů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Studie vychází z výzkumu vybraných komponent a charakteristik kvality výuky, které zahrnují: (a) motivování; (b) podpůrné učební klima; (c) práce s časem; (d) orientace na cíle výuky; (e) učitelův projev. Je rozvržena do dvou částí. První část má přehledový charakter – je zde v krátkosti představen nástroj pro posouzení oborově obecných a oborově specifických komponent a charakteristik kvalitní výuky cizího jazyka. Ve druhé části studie jsou prezentovány výsledky výzkumu: (a) shrnutí metodologických postupů výzkumu v rámci videostudie (organizační zajištění, výběr výzkumného vzorku, aj.); (b) představení profilu průměrné výuky. |
| Související projekty: |