Expert teachers’ interactive cognition: An analysis of stimulated recall.

Logo poskytovatele
Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Interaktivní kognice učitelů expertů: analýza stimulovaného vybavování
Autoři

TŮMA František PÍŠOVÁ Michaela NAJVAR Petr JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2014
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj New Educational Review
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova interactive cognition; stimulated recall; pedagogical content knowledge; foreign language teaching
Přiložené soubory
Popis Studie se zaměřuje na interaktivní kognici učitelů při výuce. U 16 učitelů expertů jsme na video zaznamenali jejich výuku a pomocí stimulovaného vybavování jsme elicitovali jejich myšlení při výuce a o výuce. Na protokolech stimulovaného vybavování jsme poté provedli argumentační a obsahovou analýzu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.