Different conceptualizations of “language” in measuring EFL learners’ accuracy development: Reflection on research findings.

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Různé konceptualizace "jazyka" při měření rozvoje přesnosti u studentů angličtiny jako cizího jazyka
Autoři

TŮMA František

Rok publikování 2014
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem této prezentace je představit vybrané výsledky z výzkumného projektu, jehož cílem bylo zkoumat rozvoj komunikační kompetence v psaní u mírně pokročilých studentů anglického jazyka. Tento příspěvek se zaměřuje na rozvoj přesnosti psaného projevu. Po prezentaci vybraných zjištění následuje zamyšlení nad chápáním a povahou jazyka v souvislosti s konstrukty "proficiency", přesnosti a interakce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.