Centrum informačního vzdělávání na MU – cesta k akademickým kompetencím doktorandů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2014 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2014 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://user.mendelu.cz/schmied/Sbornik_ICOLLE_2014.pdf |
| Obor | Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi |
| Klíčová slova | Academic competence; CEINVE; graduate students; information literacy; Masaryk University; education; high school |
| Popis | Příspěvek se zaměřuje na téma informačního vzdělávání v prostředí vysokých škol v ČR, v první části teoretickými a výzkumnými východisky, ve druhé části v kontextu edukačních aktivit Centra informačního vzdělávání na Masarykově univerzitě (CEINVE). Autorka věnuje pozornost primárně cílové skupině doktorandů se záměrem poukázat na potřebu komplexní a funkční podpory informačního vzdělávání přispívajícího k rozvoji informační gramotnosti a v širším pojetí k optimalizaci akademických kompetencí doktorandů. Teoretická východiska i argumenty edukačních aktivit jsou podpořeny výzkumným šetřením Centra informačního vzdělávání, zaměřeným na analýzu vzdělávacích potřeb doktorandů. |
| Související projekty: |