Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka – představení současného výzkumu

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

HOVOŘÁKOVÁ Ivana

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Strategie učení se cizímu jazyku patří k aktuálním didakticko-pedagogickým tématům. Vlčková je definuje jako soubory postupů používaných žáky k usnadnění získávání, zapamatování, znovu vybavení a používání informací v procesu učení (se) cizímu jazyku. Dosavadní výzkumy věnované strategiím učení se soustředily zejména na většinovou populaci. Poznatky o strategiích učení se cizímu jazyku v rámci speciálního vzdělávání jsou nedostatečné, v českém prostředí téměř nulové. Cílem tohoto příspěvku je nastínit potenciál strategií učení se cizímu jazyku a představit současný výzkum strategií učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka na českých vysokých školách.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.