Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | projected curricula; physical education; The Netherlands; methodology |
| Popis | Předkládaný text analyzuje nizozemské projektované kurikulum tělesné výchovy z hlediska obsahové dimenze a formálních charakteristik. Mapuje proces vývoje systému témat, který byl vytvořen pro analýzu kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice a prošel změnami při aplikaci na nizozemské dokumenty. Předložená stať se zabývá rovněž limity předloženého výzkumného nástroje a problematikou jeho použitelnosti při zjišťování některých faktorů ovlivňujících kvalitu kurikula na vstupu vzdělávacího procesu. |
| Související projekty: |