Lower Secondary School Pupils’ Perception of e-Textbooks
| Název česky | Vnímání elektronických učebnic žáky druhého stupně základní školy |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | e-Pedagogium |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.pdf.upol.cz/fileadmin/user_upload/PdF/e-pedagogium/2016/e-Pedagogium_2-2016online.pdf |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | e-textbook; lower secondary school pupils; perception; printed textbook |
| Popis | Cílem studie bylo zjistit vnímání budoucího) používání elektronických učebnic žáky ZŠ. Cíl byl dosažen prostřednictvím dotazníkového šetření zahrnující 250 žáků ZŠ. Získaná data byla analyzována prostřednictvím deskriptivní a inferenční statistiky. Elektronické učebnice by rádi používali i bez ohledu na to, zda s e-učebnicí mají/nemají přímou zkušenost. Z hlediska hodnocení učebnic by respondenti uvítali častější práci s e-učebnicí než s tištěnou učebnicí. |
| Související projekty: |