Uplatnění fenomenografického přístupu na příkladu výzkumu využívání digitálních technologií ve vzdělávání
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Pedagogická orientace |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://journals.muni.cz/pedor/issue/view/497 |
| Doi | https://doi.org/10.5817/PedOr2016-3-442 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | phenomenography; higher education research; digital technology in education |
| Popis | Příspěvek se věnuje možnostem využití fenomenografie v pedagogickém výzkumu na příkladu výzkumu digitálních technologií ve vzdělávání. Tato výzkumná orientace je v českém prostředí téměř neznámá a hlavním cílem příspěvku je otevřít diskusi o možnostech jejího využití. |
| Související projekty: |