Kognition und Emotion beim Lernen von Tertiärsprachen

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Sprachen verbinden
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova German as a second foreign language; cognition and emotion; tertiary language learning; research
Popis Stejně jako v ostatních evropských zemích se i v České republice stala angličtina prvním cizím jazykem vyučovaným na základní škole. Němčina se obvykle vyučuje jako druhý cizí jazyk. Článek se zabývá vybranými znaky didaktiky výuky dalšího (druhého) cizího, přičemž v centru pozornosti je jazyková konstelace němčina do angličtině. V teoretické části jsou představeny vybrané kognitivní teorie osvojování cizích jazyků a emocionální dimenze učení a vyučování cizího jazyka. Po teoretické úvodu jsou představeny dvě případové studie z oblasti výzkumu dalšího cizího jazyka, které se zabývají fenomény kognice a emoce při učení se vice cizím jazykům
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.