Design-based Research of a Coursebook for ESP: The Concept and Research Methodology
| Název česky | Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Koncept a výzkumná metodologie. |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; coursebook for ESP; data collection methods; research assumptions |
| Popis | Příspěvek se zabývá konstrukčím výzkumem učebnice pro výuku ESP. První část příspěvku představuje koncepci konstrukčního výzkumu a druhá část příspěvku popisuje metodologii výzkumného designu. Zaměřuje se na výzkumné cíle, jednotlivé fáze výzkumu, popis výzkumných souborů a výzkumných nástrojů. V závěru autorka formuluje výzkumné předpoklady a vysvětluje, jak mohou výsledky ovlivnit pedagogickou praxi. |
| Související projekty: |