Verhältnis zwischen der Selbstevaluation von Lernenden und Lehrenden

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Vztah mezi sebehodnocením učících se a učitelů
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V oblasti hodnocení ve výuce cizích jazyků je sebehodnocení bezpochyby jedním z aktuálně diskutovaných pojmů. V souladu s výsledky výzkumů lze bezpochyby argumentovat, že výuka prostřednictvím sebehodnocení získává v mnoha ohledech na nové kvalitě. Důvodem je především potenciál sebehodnocení rozvíjet autonomii žáků (obecně učících se), což je zároveň úzce propojeno s rozvojem autonomie učitelů. Cílem práce je v kontexty výuky cizích jazyků prezentovat možné nástroje podpory rozvíjení jak sebehodnocení učitelů, tak sebehodnocení učících se.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.