Teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni ZŠ při výuce angličtiny.

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

ZEISEK Adam

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tento příspěvek ve formě posteru stručně popisuje teoretická východiska pro rozvoj autonomie žáka na druhém stupni základní školy v hodinách anglického jazyka. Tento poster představuje široce uznávanou definici autonomie žáka v jazykovém vzdělávání. Dále popisuje její jednotlivé složky dle modelu Davida Littla a stručně představuje jeho praktické implikace a co se opírají na teoretické rovině.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.