Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce?
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V příspěvku budou představeny oblasti označované jako data mining ve vzdělávání (educational data mining) a analytika učení (learning analytics). Přestože jde o oblasti, které jsou v českém pedagogickém prostředí stále relativně nové, v zahraničí zaznamenávají v posledních letech poměrně bouřlivý vývoj. Příspěvek se pokusí nastínit šíři výzkumných témat, která jsou v těchto oblastech řešena a kterým je zvláště v poslední době věnována zvýšená pozornost výzkumníků i praktiků v rámci e-learningu a technologiemi podporovaného učení. Zároveň budou prezentovány konkrétní příklady využití metod analytiky učení a data miningu ve vzdělávání v různých vzdělávacích systémech či nástrojích. |
| Související projekty: |