Selbstevaluation als relevante Komponente der Identität und des Selbst(Konzepts) der Lernenden im Fremdsprachenunterricht

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Sebehodnocení jako relevantní komponenta identity a sebepojetí učících se ve výuce cizího jazyka
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2019
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://old.ped.muni.cz/katedry-a-instituty/nemecky-jazyk-literatura/aktivity/bruenner-hefte-zu-deutsch-als-fremdsprache
Klíčová slova Self-Evaluation; Identity; Self(Concept); Foreign Language Learning and Teaching; Multilingualism
Popis Předkládaný text tematizuje spojitost mezi identitou učících se cizímu jazyku, jejich sebepojetím a jaký význam v této souvislosti hraje sebehodnocení učících se. Cílem textu je zpracovat stav znalostí o těchto konceptech a specifikovat teoretický základ pro další empirická zkoumání v této oblasti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.