Chinese Medical Educators' Digital Literacy in an International Joint Medical and Health Programme

Logo poskytovatele

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Název česky Digitální gramotnost čínských lékařských pedagogů v mezinárodním společném lékařském a zdravotním programu
Autoři

LU Jinjin JIANG Han FAN Si

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference 2019 INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY (ISET 2019)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://ieeexplore.ieee.org/document/8782214
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2019.00025
Klíčová slova Digital literacy; medical educators; ICT competency; international joint programme
Popis Cílem této studie bylo prozkoumat informovanost čínských lékařských pedagogů o ICT a digitální gramotnosti v mezinárodním programu společného zdraví. Online průzkum byl použit k prozkoumání současné situace čínských lékařských pedagogů a jejich výzev v oblasti rozvoje digitální gramotnosti v praxi. Výsledky ukazují, že profese lékařských pedagogů a délka používání počítačů mají významný vliv na dovednosti vyhledávání na webu. Většina účastníků je si vědoma digitálních technologií a má zájem je používat, ale méně je přesvědčeno, že je použijí pro návrh výukových a studijních zdrojů online (16,9 %) k uspokojení potřeb studentů. Nedostatek institucionálního financování, nedostatečný vzdělávací program v oblasti ICT a zdroje se považují za hlavní faktory pro posílení dovedností čínské lékařské pedagogiky v oblasti digitální gramotnosti. O bariérách a příležitostech se také diskutuje, aby vzbudily instruktážní pozornost při podpoře lékařských pedagogů při zlepšování jejich schopností digitální gramotnosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.