Učení se slovní zásobě ve dvojicích

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KOUSALOVÁ Barbora

Rok publikování 2020
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků III
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova vocabulary; learning; acquisition; pair work; foreign language; learner-centered approach
Popis Přehledová studie si klade za cíl popsat stav řešené problematiky učení se slovní zásobě ve dvojicích v rámci hodin cizího jazyka. V příspěvku jsou prezentovány zahraniční studie zahrnuté v mezinárodní databázi Scopus v rozmezí posledních dvanácti let, zabývající se problematikou osvojování a učení se slovní zásobě (ve dvojicích). Vybrané kvantitativně a kvalitativně zaměřené studie představují přehled o konkrétních oblastech, kterým je věnována pozornost v rámci konceptu osvojování a učení se slovní zásobě. Studie zaměřené na učení se slovní zásobě ve dvojicích podtrhují pozitivní vliv zavádění aktivit zaměřených na slovní zásobu do dvojic, přičemž některé z nich upozorňují na důležitost výběru dvojic prostřednictvím vyučujícího.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.