Investigating Interaction : Correction Practices in Virtual and Face-to-Face Classrooms
| Název česky | Zkoumání interakce : Korekční postupy ve virtuálních a osobních učebnách |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2022 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Cílem této prezentace je poskytnout úvod do výzkumného projektu, který zkoumá interakci ve třídě v kontextu angličtiny jako cizího jazyka (EFL). Těžištěm výzkumu jsou různé korekční praktiky používané učiteli předškolního vzdělávání a učitelů v různých třídách v České republice, z nichž jeden zahrnuje imerzivní virtuální prostředí (IVE). Pomocí multimodální konverzační analýzy (CA) budou analyzovány tři datové sady video a audio nahrávek, aby se odhalily používané postupy. Náprava je klíčovou otázkou v teorii osvojování druhého jazyka (SLA) již více než 70 let a nedávné perspektivy v SLA se posunuly k sociální hodnotě chyb (problémů) a nápravy, k nimž ve třídě může dojít prostřednictvím interakce mezi studentem a učitelem . Kromě toho Covid-19 znamená, že používání technologií v EFL, ať už jako nástroje pro jazykové procvičování a/nebo platformy pro výuku, je nyní mnohem běžnější než dříve. Doufáme, že zkoumání různých postupů používaných v různých kontextech učiteli s různou úrovní zkušeností odhalí méně a více úspěšné postupy a umožní nahlédnout do míry, do jaké to prostředí ovlivňuje |
| Související projekty: |