ACADEMIC LANGUAGE MOOCS : FROM NEEDS ANALYSIS TO IMPLEMENTATION
| Název česky | AKADEMICKÉ JAZYKOVÉ MOOCS : OD ANALÝZY POTŘEB K IMPLEMENTACI |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2024 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Tento článek se zaměřuje na dva jazykové online kurzy MOOC vytvořené v rámci projektu LMOOC4Slav-románské jazyky pro slovansky mluvící VŠ studenty. Hlavním cílem je podpořit jazykovou vybavenost slovanských studentů v italštině a/nebo portugalštině, a mezikulturní povědomí v akademickém kontextu, zlepšení jejich strategických dovedností v oblasti učení a digitálních kompetencí. V této souvislosti se zabýváme tím, do jaké míry je pro cílovou skupinu důležitá analýza jazykového profilu a zohlednění předchozích pedagogických zkušeností a stylů učení. Dokazujeme, že slouží jako velmi vhodný základ výukového obsahu, navrhovaných aktivit a způsobů výuky- použitých technologických zdrojů. |