Reflexe problematiky zkoumání identity učitele

Autoři

LUKAS Josef ŠVAŘÍČEK Roman

Rok publikování 2007
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek na konferenci byl věnován analýze problematiky zkoumání identity učitele, která může být nahlížena více z pohledu pedagogického či může být popisována více z hlediska poznatků sociální a vývojové psychologie. V souladu se současnými trendy v sociálně vědních oborech se v příspěvku autoři pokusili nabídnout ucelenější pojetí identity učitele, přičemž se snažili zohlednit především současný stav psychologicky zaměřených výzkumů a teoretických pojednání, týkajících se učitelovy identity. Zároveň se byl brán v potaz i sociologicky orientovaný pohled na učitelovu identitu (např. vliv učitelovy pedagogické práce na formování jeho identity).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.