The Curricular Reform in Czech Schools. Sustainable Change?

Logo poskytovatele
Název česky Kurikulární reforma v českých školách. Udržitelná změna?
Autoři

POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka NOVOTNÝ Petr SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Education with a Moral Purpose. Educational Leadership, Management and Governance for Sustainable Future.
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Curricular Reform - change - headteacher
Popis V tomto textu se zaměříme na jednu z významných změn v českém základním školství, která probíhá zhruba v posledních pěti až sedmi letech. Jedná se o proces spuštění kurikulární reformy českých základních škol. Prioritně nás zajímá role ředitelů škol v tomto procesu a konkrétně se zaměříme na reakce ředitelů základních škol na požadavek vytvořit školní vzdělávací program. Na základě svých nálezů se pokusíme formulovat principy udržitelnosti této změny v kontextu rozvoje základních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.