Elearning ve školním vzdělávání

Logo poskytovatele
Autoři

ZOUNEK Jiří PRŮCHA Jan

Rok publikování 2009
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Heslo v Pedagogické encyklopedii se zabývá problematikou elearningu, kterou nahlíží z několika perspektiv. Pozornost je věnována jak východiskům elearningu v oblasti pedagogicko - didaktické a oblasti technologické, tak i vymezení dvou klíčových pojmů: elearning a blended learning. Zmíněna je rovněž oblast školské politiky na národní i mezinárodní úrovni, protože ta vytváří široký rámec nejenom pro současné aktivity, ale i pro budoucí rozvoj elearningu. Na silné a slabé stránky elearningu se orientuje další část, která naznačuje možné cesty rozvoje i případné bariéry v používání ICT ve vzdělávání. V závěru je věnována pozornost vzdělávacím objektům, autorským právům, kvalitě, standardům, ale také výzkumu v oblasti elearningu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.