Ke vztahu kultury školy a individuálního a organizačního učení

Logo poskytovatele
Autoři

HLOUŠKOVÁ Lenka LAZAROVÁ Bohumíra NOVOTNÝ Petr POL Milan SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Sociálnopedagogické štúdie
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school culture; individual learning; organizational learning; basic school
Popis V tomto příspěvku se snažíme rozkrýt a popsat rozmanitost vztahů mezi kulturou školy a dvěma typy záměrného učení: mezi tzv. individuálním učení a organizačním učením. Zaměřujeme se přitom na tři možné varianty vztahu mezi kulturou školy a procesy učení. Nejdříve se věnujeme tomu, jak kultura školy ovlivňuje každý z uvedených procesů. Poté popisujeme procesy učení jako znak vybraných typů kultury školy a nakonec zmiňujeme organizační učení jako proces změny či rozvoje kultury školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.