Škola jako komunita profesního učení

Logo poskytovatele
Autoři

NOVOTNÝ Petr POL Milan HLOUŠKOVÁ Lenka LAZAROVÁ Bohumíra SEDLÁČEK Martin

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Škola - statický element v sociálnej dynamike
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school;community;learning;organization
Popis V posledních dekádách jsme svědky intenzivních diskusí o škole a jejím rozvoji na úrovni organizační a institucionální jako o klíčovém prvku změn ve vzdělávání. Cílem textu je poukázat na východiska a klíčové momenty uvažování o škole jako komunitě profesního učení a přezkoumat koncept komunit profesního učení coby alternativní interpretaci týchž procesů, o kterých se hovoří jako o organizačním učení. Cílem je také prezentovat interpretační sílu konceptu na materiálu z empirického výzkumu, konkrétně na výsledcích průběžných analýz z autory realizované případové studie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.