Strategie hodnocení v inkluzivní škole
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2013 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie hodnocení v inkluzivní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 207-217. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Popis | Kapitola specifikuje proces hodnocení v inkluzivní škole. Nahlížíme na hodnocení jako prostředek, který je součástí podpůrné diagnostiky. Každé hodnocení je založeno na porovnávání současného stavu žáka. Součástí hodnocení žáků je jeho sebehodnocení. V kapitole prezentujeme jednotlivé výzkumné šetření. |
Související projekty: |