Approaches to students with learning disorders in inclusive school environment

Varování

Publikace nespadá pod Filozofickou fakultu, ale pod Pedagogickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2014
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Monografie řeší problematiku vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení v inkluzivním prostředí základní školy. Cílem je popsat možnosti vzdělávání žáků a strategie přístupů ve škole hlavního vzdělávacího proudu a analyzovat faktory ovlivňující proces edukace inkluze žáků ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Monografie je zpracovaná monografickou procedurou s využitím techniky kritické analýzy odborné literatury české a zahraniční provenience, zejména německé a anglické, v empirické části je zpracován výzkumný projekt s využitím metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.