Vzdělávání ve virtuální realitě : potenciál geografických úloh

Autoři

ŠAŠINKOVÁ Alžběta

Rok publikování 2019
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Příspěvek řešil možnosti a limity vzdělávání v kolaborativní imerzivní virtuální realitě (CIVE); konkrétně za využití geografických edukačních úloh. Ačkoli zatím napříč odbornou veřejností neexistuje shoda na tom, zda má virtuální realita obecně vliv na efektivitu vzdělávání, často se při designu experimentálních úloh zapomíná na zásadní jev, kterým je závislost na typu úlohy (task-dependence). Právě geografické úlohy přinášejí velké příležitosti. Cílem příspěvku bylo identifikovat některá další témata, u nichž může použití virtuální reality (resp. CIVE) přinést pozitivní efekt na proces edukace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.