Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2021 |
| Druh | Konferenční abstrakty |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Na podzim 2020 jsme realizovaly kvalitativní výzkumné šetření mezi učiteli Filozofické fakulty MU. S participanty (n?=?34) byly vedeny hloubkové kvalitativní rozhovory s cílem zjistit, jak přistupovali k zapojení digitálních technologií do výuky v souvislosti s nuceným přechodem na distanční formu výuky v průběhu jarního semestru a pandemie covid-19. V tomto příspěvku vytěžujeme data, v nichž učitelé odhalují své pojetí výuky, a ukazujeme, jakým způsobem se pojetí výuky propisuje do toho, jak učitelé přistoupili k digitální výzvě v době pandemie |
| Související projekty: |