Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení

Logo poskytovatele
Autoři

JUHAŇÁK Libor BRÜCKNEROVÁ Karla DOSTÁLOVÁ Nicol NEKARDOVÁ Barbora

Rok publikování 2023
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Sympozium prezentuje výsledky výzkumného projektu Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky. Za výzkumný tým se sympozia zúčastní Libor Juhaňák (řešitel projektu), Karla Brücknerová, Nicol Dostálová a Barbora Nekardová. Sympozium se skládá z úvodního slova, ze tří vzájemně se doplňujících příspěvků, shrnutí a diskuze.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.