Jak a proč učit soudobé dějiny? Případ badatelské učebnice pro 9. ročník

Autoři

KAŠKA Václav

Rok publikování 2024
Druh Vyžádané přednášky
Citace
Popis V roce 2022 vydalo nakladatelství Fraus badatelskou učebnici dějepisu Soudobé dějiny pro 9. třídu ZŠ. V rámci semináře se pozvaní mluvčí pokoušeli o komplexní reflexi této snahy o změnu výuku dějepisu. Příběh badatelské učebnice otevírá řadu otázek. Jak a proč měnit výuku soudobých dějin? V čem spočívá přínos badatelského přístupu k výuce dějepisu? Proč se učebnice stala předmětem sporů a o čem tyto debaty vypovídají? Jak nová učebnice funguje v praxi?
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.