Teachers in the late stage of their career: on the methodology of the research and its first results
| Název česky | učitelé v pozdní fázi kariéry: k metodologii a prvním výsledkům |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Proceedings of International conference on educational science ICES 08 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | teacher career; teachers professional development; teaching profession; elderly teachers |
| Popis | Autorka zaměřuje pozornost k hlavním problémům spojeným s procesem stárnutí v profesi učitele. Teoretický rámec je doplněn o první výsledky výzkumu zaměřeného na psychologické, pedagogické a sociální aspekty učitelů v pozdní fázi kariéry. Autorka také otevírá diskusi o možnostech podpory a motivace starších učitelů a to jak ze strany školeké politiky, tak především ve strany škol samotných. |
| Související projekty: |