Celoživotní poradenství jako učební příležitost pro dospělé

Autoři

HLOUŠKOVÁ Lenka

Rok publikování 2010
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj E-pedagogium
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Lifelong guidance; learning opportunity; further education of adults; informal learning
Popis Příspěvek vychází z empirických dat sebraných standardizovanými rozhovory (dotazníkem) na reprezentativním vzorku dospělé populace ve věku 20-65 let v roce 2005. V příspěvku sleduji otázku, jestli čeští dospělí vyhledávají pomoc v různých oblastech svého života a vytvářejí si tak další učební příležitost v rovině informálního učení. Pozornost je věnována i tomu, jak vyhledávání nebo nevyhledávání pomoci souvisí s účastí a s plánováním účasti na dalším vzdělávání dospělých.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.