Budova FF, Gorkého 13, budova O, Budova O

Ekonomické oddělení

Sídlo:
Gorkého 62/13, 602 00 Brno, budova O
Korespondenční adresa:
Arna Nováka 1/1, 602 00 Brno
Telefon: 549 49 1504
E-mail:
O pracovišti

Základní dokumenty

Platby hrazené převodem z účtu - zálohové platby, faktury, platební příkazy

Cestovní náhrady

Uzavírání smluv podle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku

Projekty OPVK, OPLZZ a podobné

 

Kompetence

Dagmar Komárková

  • hlavní pokladna FF
  • styk s bankou
  • seznam deponovaných mezd a stipendií
  • silniční daň
  • agenda darů
  • agenda mimorozpočtových finančních zdrojů dle smluv
  • bankovníky
  • evidence pracovních a ochranných pomůcek a předmětů
  • evidování všech smluv filozofické fakulty
  • spolupráce při zpracování cestovních náhrad

Zastupuje ji: Hana Ondráčková, Jana Šebíková, Jana Šabrňáková

 

Hana Ondráčková

  • tuzemské cestovní náhrady
  • zahraniční cestovní náhrady
  • příprava k vyplácení záloh na tuzemské i zahraniční cesty
  • refundace cestovních náhrad

Zastupuje ji: Dagmar Komárková, Jana Šebíková


Bohumila Kšicová

  • zápisy všech přijatých faktur do Rumburu za hlavní, doplňkovou, hospodářskou činnost, za granty, dary, mimorozpočtovou oblast
  • zápisy vnitrofakultních a vnitrouniverzitních dokladů
  • zaúčtování všech přijatých faktur, vnitrofakultní doklady, tuzemské i zahraniční a platební příkazy
  • evidence a kontrola zálohových faktur
  • vyinkasované platby a dobropisy
  • zahraniční faktury a příkazy
  • přepočet ceny předmětů
  • adresář firem

Zastupuje ji: Jana Šebíková, Jana Šabrňáková, Anna Mauerová, Dagmar Komárková

Anna Mauerová

  • metodička pro EO
  • metodička pro sekretářky a další pracovníky
  • časové rozlišení nákladů a výnosů k 31.12. běžného roku
  • tvorba a čerpání FÚUP
  • tvorba a čerpání FPP
  • tvorba a čerpání sociálního fondu
  • tvorba a čerpání stipendijního fondu
  • agendu přeúčtování mezd mezi zakázkami, činnostmi, apod.
  • tabulky čerpání mezd a odvodů podle pracovišť

Zastupuje ji: Jana Šebíková, Ing. Monika Malíková

Jana Šebíková

  • návrhy na zřízení nebo zrušení vedlejších pokladen
  • aktuální seznam vedlejších pokladen, včt. personálního obsazení a se stanovenými pokladními limity
  • seznam dohod o hmotné odpovědnosti a návrhy aktualizaci
  • organizace pravidelných inventarizací vedlejších pokladen
  • pravidelné inventarizace hlavní pokladny
  • podklady pro výplatu veškerých záloh v hotovosti (mimořádné zálohy na mzdy, stipendia, zahraniční hosty, mimořádné zálohy na drobná vydání)
  • zahraniční cestovní účty hrazené platební kartou
  • agenda bezhotovostních karet
  • kontrola deponovaných mezd a stipendií
  • inventarizace a kontrola saldokontních účtů
  • evidence pohledávek a závazků
  • faktury na základě uzavřených smluv, kromě refundací cestovních náhrad
  • evidence spisové služby za EO
  • upomínky k neuhrazeným pohledávkám za firmami, i za studenty
  • evidenci a účtování členských poplatků v oborových organizacích za kolektivy i jednotlivce
  • čerpání stravenek pracovníky FF a přehled přečerpaných stravenek
  • kontrola tuzemských smluv dle § 1746 OZ
  • poštovné dle rozpisu z podatelny
  • adresář firem
  • výplaty mezd šeky- účtován
  • účtování výběrů hotovosti z bankovníků
  • agenda konferencí, náklady i výnosy
  • zastupuje vedoucí EO

Zastupuje ji: Anna Mauerová, Jana Šabrňáková, Bohumila Kšicová

Jana Šabrňáková

  • evidence a čerpání neinvestičních a investičních prostředků projektů financovaných z Magistrátu města Brna, Jihomoravského kraje, Akademie věd, Rozvojových projektů a dalších projektů
  • děkanské granty a projekty FR MU
  • přefakturace a opravné doklady, které se týkají spravovaných projektů
  • pohledávky za firmami (kromě refundací cestovních náhrad a pravidelných měsíčních pohledávek dle smluv)
  • agenda věcných darů podle seznamu z ÚK
  • zaúčtování příjmových a výdajových dokladů z hlavní pokladny FF, a ze všech vedlejších pokladen fakulty
  • kontrola peněžní hotovost vedlejších pokladen s účetním stavem

Zastupuje ji: Jana Šebíková, Anna Mauerová, Ing. Robert Ulrich (v oblasti projektů)


Ing. Monika Malíková

  • projekty OP VK na FF MU
  • agenda přeúčtování mezd mezi zakázkami, činnostmi, apod. - smlouvy dle § 1746 – zahraniční - časové rozlišení nákladů a výnosů k 31.12. běžného roku, sledování nákladů a výnosů u mimorozpočtových zdrojů a to podle pracovišť a zakázek - sestavování tabulek nákladů a výnosů - náklady a výnosy u doplňkové a hospodářské činnosti a to dle jednotlivých pracovišť a zakázek - sestavování podrobných tabulek - kontrola zůstatků účtů užívaných FF - vystavení pohledávek a dobropisů podle výstupů z OC
  • dobropisy k pohledávkám za studenty
  • sledování účtů časového rozlišení a pravidelné přeúčtování jednotlivých měsíčních částek

Zastupuje ji: Jana Šebíková, Anna Mauerová


Ing. Robert Ulrich

  • evidence projektů z GA ČR, NAKI, MŠMT a dalších projektů (kromě FR MU, projektů z Magistrátu města Brna, z Jihomoravského kraje, AV ČR)
  • přefakturace a opravné doklady, které se týkají spravovaných projektů
  • časové rozlišení nákladů a výnosů k 31.12. běžného roku, sledování účtů časového rozlišení a přeúčtování jednotlivých měsíčních částek
  • veškerá agenda s DPH, účtování všech účetních dokladů s DPH, sledování a plnění všech platných zákonů, vyhlášek, předpisů či směrnic, které se k dané oblasti vztahují
  • evidenci telefonních hovorů na FF, a dle sestavy z Inetu přeúčtovává na jednotlivá pracoviště a zakázky
  • hlášení pro INTRASTAT
  • zaúčtování inkasa za TV a rozhlas (za celou FF, včt. archeologických výzkumných pracovišť)
  • vykonává zástupce vedoucí za projektovou část agendy EO (kromě projektů OPVK)

Zastupuje ho: Jana Šabrňáková (v oblasti projektů), Jana Šebíková, Anna Mauerová

Zuzana Králíková (zástup za rodičovskou dovolenou Jany Tvrďochové)
Jana Adámková

  • ústřední evidenci veškerého inventáře fakulty (hmotný a nehmotný investiční majetek, drahé kovy, umělecké předměty a učební pomůcky a veškerá agenda s tím spojená
  • inventář děkanátu
  • metodické řízení sekretářek pracovišť či pověřených pracovníků v oblasti odborné činnosti související se správou a ochranou majetku a faktické odsouhlasení evidence majetku fakulty s pracovišti
  • organizace inventarizací majetku fakulty, metodické vedení sekretářek pracovišť či pověřených pracovníků, návrhy dílčích inventarizačních komisí
  • evidenci zapůjčeného majetku fakulty mimo objekt fakulty
  • nabídky a převody nepotřebného a nevyužitého majetku v rámci fakulty, a univerzity, popř. nabídky jiným organizacím, na základě návrhu z jednotlivých pracovišť
  • kontrola a evidence soupisů likvidované výpočetní techniky, kontrola způsobu likvidace, který zajišťuje CIT
  • podklady pro likvidační komisi
  • evidence škod na majetku fakulty, podklady pro škodní komisi MU
  • příjemky drobného majetku k přijatým fakturám
  • tisk inventárních štítků a ve spolupráci se zástupci jednotlivých pracovišť označení všech evidovaných předmětů
  • návrhy kupních a darovacích smluv, smluv o výpůjčce a smluv o převodu majetku
  • tvorba a čerpání fondu reprodukce investičního majetku
  • podklady pro daň z nemovitosti
  • evidence objednávek pro dodavatele prací, služeb a materiálu, kromě „grantů“ a účelových dotací za děkanát FF
  • požadavky na nákup investičního majetku
  • evidence veškeré agendy související s pořizováním strojů, zařízení, a dlouhodobého nehmotného majetku financovaných mimo Program 233 330
  • účtování všech závazků, které se týkají pořizování strojů, zařízení a dlouhodobého nehmotného majetku mimo Program 233 330, sledování evidence čerpání podle jednotlivých zakázek a středisek
  • vedlejší pokladnu pro děkanát, pravidelné vyúčtování s proplacenými doklady na hlavní pokladně
  • nákup kancelářských potřeb a materiálu

Zástupy: navzájem

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.