Firmy a instituce

Pomůžeme vám rozšířit znalosti zaměstnanců

  • Ukončení registrace

    Age management pro personální řízení

    Kurz se zaměří na komplexní problematiku řízení zaměstnanců s ohledem na věk a aktuální životní fázi zaměstnance. Reaguje tak na současné výzvy na trhu práce spojené nejen s nástupem nové generace, ale také s rozvojem digitalizace a globalizace. Přihlášení do kurzu probíhá od 1.4.2023 do 31.8.2023.

    Detailní informace

    Cílová skupina:

    Odborníci z oblasti HR, psychologové, manažeři a další absolventi VŠ, kteří si chtějí rozšířit své znalosti v dané problematice, pracovní lékaři.

    Doba a forma studia:

    2 semestry | prezenčně i online
    5 modulů po 8 hodinách
    Výuka v podzimním semestru 2023 proběhne prezenčně ve dnech:
    13.10., 10. 11. a 1.12. v čase 8:30 - 16:30.

    Cena:

    Kurz je bez účastnického poplatku, je financován z projektu MUNI 3.2.1, reg. číslo NPO_MUNI_MSMT-16606/2022, realizovaného v rámci Národního plánu obnovy pro oblast vysokých škol pro roky 2022–2024.

    Podmínky přijetí:

    Podmínkou přijetí je podání přihlášky, zároveň se umístit do naplnění kapacity kurzu (max. počtem 15 uchazečů).

    Uplatnění:

    Absolventi se v rámci jednotlivých modulů seznámí se základními východisky a principy age managementu, dále se naučí pracovat s konceptem pracovní schopnosti a faktory, které ji ovlivňují. Rovněž budou znát jednotlivé nástroje pro zavedení age managementu a naučí se využívat výsledky měření pracovní schopnosti jak na individuální, tak i organizační úrovni.
    Studiem v rámci CŽV nelze dosáhnout titulu. Absolventi získají osvědčení o absolvování kurzu.

    zjistit víc

Chcete se na něco zeptat? Kontaktujte nás!


telefon: 549 49 3237, 7341
e‑mail:
Bez popisku

Financováno z projektu MUNI 3.2.1, reg. číslo NPO_MUNI_MSMT-16606/2022, realizovaného v rámci Národního plánu obnovy pro oblast vysokých škol pro roky 2022–2024.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.